تاریخچه شری (شمیم ریح ایرانیان)
شرکت شری (شمیم رایحه ایرانیان) در سال 1384 توسط مهندس حسین حسینی با هدف تأمین اسانس و رایحه های آرایشی، بهداشتی و خوراکی تأسیس شد. در سال های اولیه تمرکز شرکت بیشتر بر شناخت هرچه بیشتر سلایق و نیاز قسمتهای مختلف بازار ایران بود، اما چند سال بعد، شری با ورود به بازارهای برون مرزی، صادرات خود را به کشورهای منطقه از جمله آذربایجان، عراق، لبنان و … آغاز نمود. شرکت شری به مأموریت سازمانی خود که همانا فراهم کردن اسانسهای آرایشی، بهداشتی و خوراکی با بهترین کیفیت و در انواع گوناگون می باشد ادامه خواهد داد و قصد دارد بازارهای جدید را نیز تجربه کند.
فلسفه شرکت
عطر و طعم یکی از بهترین معیارهای سنجش کیفیت درتولیدات محصولات آرایشی، بهداشتی و خوراکی می باشد و ما باور داریم با تخصص و رایحه شناسی بومی در این مهم، نقش آفرین بسزایی هستیم. مشتری مداری تنها یک شعار نیست و شری همواره مشتریان خود را شریک و همگام با خواسته های خود دانسته است. درک و آگاهی از سلایق مشتریان و رفع نیازهای آنان به طور مستمر سبب شده تا شری تنها گزینه قابل اطمینان آنها بماند.
تأمین
خلق رایحه، ترکیبی از هنر و فناوری روز دنیاست که کارخانه ی J.B. با در اختیار داشتن متخصصینی آموزش دیده در فرانسه و امریکا توانسته است با خلق محصولاتی با کیفیت و با تنوع بیش از ده هزار رایحه خدمت رسان این صنعت باشد. بازرگانی حسینی، مالک و صاحب امتیاز برند شری، در سال 1390 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و بازاریابی شرکت J.B. در ایران و خاورمیانه گردید و تا امروز سهم گسترده ای از بازارهای ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده است