شرکت شمیم ریح ایرانیان با خدمات تخصصی متنوع در حوزه عطر ، ادکلن و رایحه در خدمت شماست
-
تأمین مواد اولیه تولید عطر و ادکلن
-
تولید و واردات تخصصی ظروف عطر
-
تولید و واردات درب عطر و ادکلن با انواع متریال
-
تولید هاردباکس و سافتباکس عطر و ادکلن
-
خدمات مشاوره صنعت عطر و ادکلن
-
راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن
-
فروش ماشین آلات عطرسازی
-
تولید ، واردات و فروش محصولات عطر و ادکلن
-
آموزش عطر سازی
دانش علمی و سرمایههای شرکت
در ادامه مهمترین محورهای دانشی و سرمایههای نامشهود شری که موجبات استمرار و بقای فعالیتهای این بنگاه بوده است را ملاحظه می کنید:
آموزش؛ سرمایه سازمانی شری
عنایت به این باور که آموزش رکن اصلی گسترش و توسعه بنگاه می باشد، لذا این شرکت به منظور ارتقاء مهارتها، توانمندیها و شایستگی علمی و فنی کارکنان خود و سایر علاقه مندان، «خط مشی آموزشی» خود را تدوین نموده و برنامه ریزی اجرایی برای راه اندازی مرکز آموزشی با عنوان «مدرسه عطر شری» را آغاز کرده است.
داشتن آرمان، چشم انداز و برنامه راه
هیچ یک از داراییهای نامشهود بنگاه کسب و کار به تنهایی ارزشی ندارند. ارزش این داراییها زمانی پایدار خواهد بود تا همراه با برنامه و راهبرد برای سازمان باشد. سازمان کار شری آرمانِ بومی سازی هنر-صنعت عطر و رایحه را در سطح کشور دارد و برای افزایش و پایداری موقعیت خود در بازار چشم انداز و خط سیر حرکتی ترسیم نموده است.
جذب و بکارگیری گسترده نیروهای متخصص
تولید کنندگان، باید در راستا و متناسب با حجم فعالیت خود از تعداد مناسب نیروهای فنی و با تجربه برخوردار باشند. این نیروها، چه در بخش های مدیریتی و ستادی و چه در بخش های عملیاتی (تحقیق و پژوهش، بازاریابی و توسعه بازار، نوآوری و ابتکارات و غیره) باید از زمینه فنی و تخصصی مناسب برخوردار باشند.
تولید دانش فنی و انتشار آن
هر بنگاه کسب و کاری باید ساز و کار و برنامه های لازم برای جذب، بکارگیری و توسعه دانش فنی مرتبط با فعالیت خود را داشته باشند. برخورد علمی شری با هنر- صنعت عطر و رایحه موجب شده است تا شری یکی از مجموعه های صاحب نام و معتبر در صنف و حرفه خود به حساب آید.
ثبت اختراعات و ابتکارات
اقدامات یک بنگاه در دستیابی به نوآوری در تولید و یا یک اختراع برخاسته از ماموریت ها، اهداف و راهبردهای آن مجموعه است. واحدهای تحقیق و توسعه در سطح بنگاه کسب و کار، هسته های اولیه فعالیت های تحقیقاتی و نوآوری را تشکیل میدهند.
مشتری مداری
مشتری از مهمترین داراییها و سرمایه های هر بنگاه کسب و کاری به حساب میآید. با عنایت به برنامهها و راهبردهای شری در بخش «مشتری و بازارهای هدف»، مشتری مداری به عنوان یکی از مهمترین ارزش های شرکت سرلوحه همه امور قرار گرفته است. شنیدن نظرات، کشف سلایق مشتریان، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، غیر از اینکه نیاز به سعه صدر و فرهنگ سازمانی مرتبط دارد، نیازمند ابزار و امکانات هم میباشد.
تدوین دانش فنی
پس از انجام مراحل تحقیق پروژه ای صنعتی، فازهای اجرایی پروژه آغاز می شود و علی الاصول ماهیت تحقیق با ماهیت اجرا متفاوت است. لذا لازم است تا پس از انجام مراحل برنامه ریزی و تحقیق، مراحل مستند سازی و تدوین دانش فنی محقق شود.
معرفی نمایندگیهای شری در تهران و شهرستانها
نمایندگی های بنگاه های کسب و کار به عنوان شرکای تجاری بنگاه به حساب میآیند. شریک تجاری به عنوان نماینده فروش و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت نقش مهمی را در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بر عهده دارند.
با عنایت به سابقه موسس شرکت و حضور فعال در بازار عطر و رایحه کشور، شری موفق شده است تا در بسیاری از استان های کشور و برخی کشورهای همسایه نمایندگی های فعالی را سازماندهی کند.
در ادامه جدول معرفی نمایندگی های شری در تهران و سایر استان های کشور و خارج کشور معرفی شده است.